Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

lördag 22 oktober 2011

En tuff brud i lyxförpackning - Så ska det låta




Den här blev succé på FB.
Så varför inte föreviga den här också.

Orginalet är ju Lill-Babs. Men Hanna gör det bra !

Nu är det som vanligt bloggtorka.
Kan ju bara inte skriva om dessa jamare igen.

Vad kan vara mer intressant om min dagliga vardag som
råkar var en Lördag.
Först ut Melodikrysset. Idag var det ganska lätt med lite klurigt.
Halvfuskar kan man säga i och med att jag löser ihop med Melodikryssare
Och fr.o.m.idag är med i Vonkis grupp: Vi löjliga melodikrysslösare-lyssnare.
Ingrids potpurri brukar lösa det också. och Enn Kokk som är gift med
Birgitta Dahl f.d.Fru talman.Innan jag hade bloggar så använde jag mig av Enn.

Tror jag har löst rätt så många år.Nej Du inte vunnit en enda gång. Nu är det smidigt
att sända det direkt från datorn.Förr fick jag lägga det på lådan med porto.
Min Dotter gav mig Bonniers Musiklexikon som hon vunnit. (2003)
Men det är inte så bra att slå upp i som google.

men trägen vinner, en vacker dag kanske jag vinner ett badlakan, vilken
glädje det kommer att bli.Det som jag har så få utav med fin kvalite´.De jag fick när vi
gifte oss är tunna som sildukar.Så det vore bra med ett nytt.

Min dotter sände in i sin Mans namn, vi hajade till då han nämnde hans namn.
Ett musiklexikon vann han.Just ett sådant som min dotter gav mig.

Nu ska jag ägna kvällen åt lite tevetittande.Kanske ser lite på kanal 9. Frost,
eller så hoppar jag från det ena programmet till det andra.Om jag inget roligt
finner, återkommer jag till bloggläsning.

Roligare än så här blir det inte. Och ingen sol tittade fram idag.
Kanske i morgon. Blir lite gladare till mods då.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar