Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

söndag 22 december 2013

PRINSEN SYSSLOLÖS

Det blir nog bara några bilder.Här ett p´å min mamma som köpt en ny tröja, som hon sa den får du inte klösa i. Brukar väl aldrig klösa i henns kläder, var har hon fått det ifrån. Håller mig till möblerna, det finns en
Emma i sovrummet, den ryggsidan brukar jag inta varje morgon, då säger hon ajajajaja inte där.

Nu är hon vaken, det bra, vill ha  SKINKA .Att det ska ta sådan tid innan hon kommer ut i köket. Men ut får jag gå.


Så här ser tröjan ut utan mamma i den.








Usch den sticks sa hon, jag sticks väl inte. Fattar aldrig om det är mig hon pratar med  eller något
annat.









Blir så trött ibland att jag måste lägga mig en stund och så¨är hon där och ska ta kort på mig.

Önskar alla en god Jul och snart kommer jag på något nytt att be mamma skriva om.

Det finns flera av de små minigranarna, som inget luktar.De är ointressant för en katt nos.


Ett nytaget så här på morgonen., samma utsikt varje dag bara vädret som växlar, idag blir det sol.



1 kommentar:

  1. Här fanns det ju mer ser jag.
    Vilken fin tröja mamma köpt. Är det säkert det att du inte klöser i den? Jo det är det nog. Möbler är nog bättre. Min katt klöste sönder armstöden på en soffa i skinn, men det gör väl inte du. Tror jag inte. Hon gjorde det när jag jobbade aldrig när jag var hemma för då visste hon vad som gällde: Inte klösa soffan eller fåtölj. Nu är båda borta för länge sedan (ganska sönderklösta). Då visste inte jag att katter älskar klösa i skinn. Nu vet jag.
    Jag tycker den granen var väldigt fin doftar eller inte och fina bilder allihop. Härligt väder. Din mamma är duktig att fotografera.

    Mer Nosgos

    SvaraRadera