Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

tisdag 29 november 2011

BREV TILL TOMTEN



‎*.*__Π____ *.* ✰ ★  ★ *  ★   ★  ★ ✰*★✰ ★  ★ *✰✰   
.* /_____/Δ\ .*
.* l___Ω_l__l *.
* .*. *. *.*.*.* Kära Tomte. Jag önskar inte så mycket till jul...................
Jag önskar endast att dom personer som läser detta och dom som jag har närmast mitt hjärta skall vara lyckliga ♥ ♥ ♥ ......KRAM

Kopierade det från  Mat-Mia. Hade tänkt spara det någon stans. Men då får det bli så här.

Här kan vi skriva våra önskningar.

Har jag någon, jo, det har jag ,att jag får vara frisk o. fri från krämpor både här och där.
För övrigt när det gäller mig själv har jag ingen mer önskan.

Sedan såklart att alla utelevande katter kommer in,  innan den bistra vintern har kommit. 

Tack !





11 kommentarer:

  1. Ibland när jag inte kan sova hittar jag på små berättelser. Det här är en av dem så jag har ramberättelsen klar.
    Har en annan historia i huvudet också, får se om den kommer på pränt. Men först ska den här bli klar och Camilla ska hinna med en hel del till!

    SvaraRadera
  2. Att man själv och ens närmaste får vara något så när friska är nog det viktigaste av allt.

    Övriga önskningar kommer absolut i andra hand.

    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  3. Några önskningar för min egen del har jag inte. Jo, kanske - jag vill bli lite bättre i min axel, cortisonet hjälpte inte.Jag önskar att T. mitt barnbarn får något jobb. Han hoppade av skolan och är arbetslös.
    Så klart önskar man alla nära och kära allt gott.
    Och till dig önskar jag en trevlig 2:a advent.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig också en skön och lugn och trevlig Andra adventr.

    Hälsningar och kramar från Siv
    Min dator bara krånglar så jag skriver ven jag är _ www.bloggmormor.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Hittat och titat in i denna bloggen..så fin!!!!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  6. Det var en bra önskan :) tänk om alla kunde tänka så :)
    kram

    SvaraRadera
  7. Önskar att du ska få ha hälsan...

    Så fint du har gjort det här på sidan. Hur fick du till snöflingorna??? :)

    Nej, inte har vi jullov ännu. Njuter av dagarna på jobbet så här i juletider och förberedelser. Glada och förväntansfulla barn!

    Mycket vid sidan om har jag och det blir lite väl tjockt emellanåt. Men nu har det lugnat ner sig.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Det var en fin önskan! Jo, jag och Sofie och Mimmi umgås en hel del :) Kul när man bor i samma stad och har lika intressen! Ha det gott!!

    SvaraRadera
  9. Det var fint skrivet, vi har faktiskt avskaffat julklapparna och det viktiga är ju att få träffas och umgås :) hoppas du har en skön kväll, kram viola

    SvaraRadera
  10. En vacker önskan och tanke!
    Tänk om fler kunde tänka så! Inte många julklappar vi köper längre, nu när barnen är stora.

    Hoppas det gick bra med ditt besök idag.
    Hälsningar från Pia
    PS. Så fint här var i din blogg!

    SvaraRadera
  11. Alla känner väl tomtemor ;)
    Bilden på min sida ;) men inte personligen.. jag har bara sett henne där den ena gången ;)
    kram

    SvaraRadera