Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

torsdag 8 december 2011

Fick av min Dotter. Kan vara bra att veta hur man skriver lite krumelurer.




Inget nytt på kattfronten! Tjejerna ska försöka fånga några på Fredag o.Lördag.
De har ju sina respektive arbete på dagarna, och sina familjemedlemmar på kvällarna.

Vattnet fryser.Så jag fyller på med varmt.

Igår var jag till Globens ögonklinik vid Globen o.Hovet.
Dr.ville jag skulle få en laserbehandling, kanske fler.
Han ska försöka slå hål på hinnan som jag har både bakom och framför den inopererade linsen.
  Igår var det snöslask.

De har en sida på FB.



På den här perrongen kan man se vägen vid sidan om tvärbanan.
Den 22 December 2010 var jag där.
I går sken solen.Och det var inte lika mycket snö.
I går fick jag vänta 18 min. på mitt tåg mot Östertälje.



Hej då Globen vi ses snart igen. 14 December Kl.15.40




Det såg ut precis likadant i går fast då stod det en Julgran.
Som jag inte fotade, den står säkert kvar och då kan jag ta ett 
foto på den.Nu när jag lärt mig kopiera över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar