Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

söndag 11 december 2011

Maldivene, Sun Island



Hit skulle vi åka Den utvalde och jag.Han tyckte det. Att när våra barn var utflugna....
Vi fick en Dotter. -71 .Men vi kom aldrig iväg till Maldiverna. Och nu har ingen av oss
någon större lust att fara med flyg någonstans.

Förresten jag har ju datorn som tar mig vart jag vill.När jag vill. Fast jag kan ju inte känna
de varma vindarna smeka över kroppen eller sanden mellan tårna. Drömma går ju.

Tänk vad härligt med YouTube.
Då kan vi drömma oss bort ett litet tag och njuta av vacker musik som inte finns i verkligheten.



2 kommentarer:

  1. Så vackert du pyntat bloggen till jul.Jag är litet förvirrad - du har flera bloggar - vilken ska jag kommentera i? Maldiverna är så vackert. Synd att den kommer att försvinna på¨grund av klimathotet. Den sjunker, men det tar flera år antar jag.

    SvaraRadera
  2. Där har jag aldrig varit! Det räcker att flyga några timmar tycker jag...men värmen, aaaah! Jag har en vetepåse som jag värmer i mikron, det är jättehärligt! Den kan man lägga på axlarna, eller bara ha händerna i en stund :)

    Att ta foton ute på vintern är inte kul...är det för kallt så fryser man om händerna, ja. Det finns små värmare som man kan bryta på och så är de varma ett tag, har två såna hjärtan som jag köpt på Teknikmagasinet, de är inte dyra! Ha det gott!!

    SvaraRadera