Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

måndag 7 november 2011

Hej Anonym,
Det är jag som ursprungligen ligger bakom Luffarkatten som fångar in hemlösa utekatter och ger dem vård och ett hem. 
Vad jag vet har du/ni inte mailat mig eller varit på min/vår facebooksida och frågat mig om någon av våra katter? 
Men skicka mig gärna ett mail på seve_ina@hotmail.com, eller luffarkatten@gmail.com eller besök oss på facebook, Luffarkatten. 
Mis bloggsida 'Händelser i vardagslivet' är hennes egen privata blogg och har ingenting med Luffarkatten eller de katterna vi fångar in 
att göra förutom att vi hjälpte Mi att fånga in tre kattungar och deras mamma, katter som Mi värnade om och matade i somras.
Mi hjälper oss numera att  mata några av de andra hemlösa katterna som finns kvar vid Mis hus tills det är deras tur att bli infångade och få ett eget kärleksfullt hem. 
Mi upplåter också sitt hem för våra burar så vi slipper släpa på dem och sist men inte minst så uppmuntrar Mi oss i vårt dagliga, 'never ending' arbete med katterna.
Om du vill ta hand om en av våra katter så föreslår jag att du hör av dig till mig Ina på någon av ovannämnda mailadresser eller på fb. 
Två av våra ungkatter kommer vara flyttklara runt nyår, de är då ca 5 månader gamla. 
Den ena, lilla söta rara Barbro infångad 22/10, finns att beskåda så länge på jourhemsmatte Inkans blogg: www.ligans.blogg.se
Mvh Ina.

3 kommentarer:

  1. Tack för dina fina kommentar hos mig,
    du kan säkert göra fina kort,
    Men du är hjärtligt välkomen att beställa av mig.
    Hälsningar Elin

    SvaraRadera
  2. Hej :) hoppas att allt är bra med dig
    kram

    SvaraRadera
  3. Den anonyma har inte givit sig till känna. Fast I skrev ett speciellt mail till denna.Som går att läsa ovanför

    SvaraRadera