Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

onsdag 9 november 2011

Never Give up / GE ALDRIG UPP



Fullt så dramatiskt är det som tur inte i "våra" utelevande rovdjurs liv.

Vi kan inte ge upp vi heller vi måste kämpa för att få in dessa katter innan
vintern är ett faktum. Än så länge är det inte så kallt.
Men väderleken ändras.

Vi matar de som finns kvar ute med proteinrikt torrfoder för vuxna katter.


De katter som är därute, är förmodligen okastrerade och osteriliserade.
Inte fått någon vaccination mot FORL, kattpest, m.m. inte ens avmaskade.


Så länge vi inte får några jourhem kan vi inte fånga in de som är kvar därute.

Ett gott hopp har jag, att de överlever nu,när de får denna näringsrika kost.
En skål med vatten har de naturligtvis också.

Vi avvaktar nya händelser.



6 kommentarer:

  1. Åh, sök på "Battle at Kruger" på Youtube ska du få se nåt riktigt häftigt, apropå att aldrig ge upp... :)

    SvaraRadera
  2. Hej :)
    Den byggnad är en helt ny som de har byggt för två år sedan :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får tag i nya jourhem åt dom.
    Tazz o Kram

    SvaraRadera
  4. Underbar video!!! Angående min soluppgång så var bilderna tagna i torsdags morse utan för jobbet- jag mår inte så bra just nu och orkar inte lägga ner så mycket tid på bloggen så därför fick det bli bilder jag redan hade lagt över på datorn;) Så idag är det mycket riktigt dimmigt här:) Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. När jag skriver underbar video så menar jag ditt budskap att man aldrig ska ge upp- själva videon var fruktansvärd och det gjorde så ont i mig....

    SvaraRadera