Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

måndag 2 september 2013

INGET NYTT, BARA MATEN

Igår var matte iväg till Södertälje katthem som hade loppis, men där hittade hon inget åt mig.Köpte fem lotter för 20 kr bara nitar.

Så hon gick till Lidl som firade 10 år och köpte mat åt mig bullar i gelé som jag gillar.

Även på Willys slank hon in och hade med sig laxpaté hem det är också gott. Jag föredrar
torrfoder.

Det börjar bli lite kyligare och det gillar jag också. Matte fryser, för jag puttar upp balkongdörren och hon drar igen den.Hon får väl ta på sig pälsen. Men den för tung säger hon.

Många människor gillar utmaningar. Jag gillar inte utmaningar. Livet är tufft nog utan några utmaningar.

Det har JACKIE GLEASON  yttrat.



1 kommentar:

  1. Ja du Prinsen, du har en bra matte du som köper mat som du tycker om. När jag hade två prinsessor var de väldigt förtjusta i mat från Whiskas, något de fick bara ett par gånger om året, för annars skulle de har ruinerat mig de söta vännerna. Du får hälsa din matte så mycket och så hoppas jag att ni har det urbra tillsammans.

    Kram

    SvaraRadera