Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

måndag 26 augusti 2013

VI FIRAR ETT ÅR IDAG


HURRA !

 Fixade ett år utan att bli bortlämnad igen.

 Nej, aldrig i livet ska han ha ett annat boende utan att jag är med.





Vi började i går,  när Nanna kom med godis från Maja som är 
hennes katt.
 Vet inte vad det var i, för jag fick gaser och släppte fisar intill matte, så hon fnyste. Jam jam.



Ville bara tala om det. Fick inkokt strömming, men föredrar 
Whiskas torrfoder för mina tänder.

Vi ska mysa snart. Förresten det gör vi varenda dag. 

Tass och nospuff. 

2 kommentarer:

  1. Hej
    Det är en Ballongblomma, det är ingen som slingrar sig. Får spara frön i kapseln som blir kvar och plantera om varje år. Det är inte blomman för dagen men de är ganska lika.
    Antar att du trodde jag menade balkongblomma.
    Min katt jag hade var inte förtjust i Whiskas men allt annat. Tror du jag fick ha surströmming ifred? Nej då, men där fick hon bara en liten liten smakbit. Jag är osäker på om lilla magen tål det. Eller tålde.

    Och tack, jag har det bara bra också.

    Härliga bilder på Prinsen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken söt och välskött kisse du har. Var rädd om den. Tack för besök på Käringafällan.

    SvaraRadera