Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

onsdag 14 augusti 2013

NÅGOT NYTT HÄNDER VARJE VECKA

https://www.facebook.com/photo.php?v=10201939975087810

Idag fick Matte för sig att flytta strykbrädan framför balkongräcket.

Har ju de på vardera sidan om panelen, men för att inte göra henne
besviken hoppade jag upp igen efter att Lydias barn och hennes Mamma
varit här. Vet nu att så små barn inte är något att vara rädd för.

Jag får alltid det jag gillar bäst, paté, finns ju inget godare, tröttnade på
bullar i gelé, när jag inte äter stoppar matte i en tandpetare och på så sätt
matar hon mig. Det gillar jag.Fast bäst gillar jag att äta i mattes knä, när hon
ska äta. Idag sov jag när hon åt, för det var en stund innan den vanliga tiden.
Gjorde inget för jag halvsov i alla fall. Åskvädret gör mig slö.


Här låg jag när det var som varmast, plåten svalkade , annars låg jag på betongen invid väggen.
Nu tycker jag det är svalt  för mig med min tjocka päls.Matte fryser.


Hej då på ett tag.

4 kommentarer:

  1. Klart du tröttnar på bullar i gelé när det finnss pate., mumsmums det. Och att bli matad är inte dumt det heller.

    Du är så söt där du ligger och slappar och vilar.
    Vad skönt att du kan svalka dig lite nu.

    Kram och nospuss

    SvaraRadera
  2. Goa, fina Prinsen...vilken snäll matte du har <3
    Kram Mi och tack för de uppmuntrande orden på bloggen

    SvaraRadera
  3. Rena lyxlivet! Bli matad och sen bara ligga och slappa. Låter härligt!

    SvaraRadera
  4. Vilken lycka att du har din Prins, en sån riktig gosekatt! Och ni är ju bara så tighta verkar det som, tänk att han äter från ditt knä!
    Agneta kram

    SvaraRadera