Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

fredag 18 januari 2013

Djungelboken - Var nöjd med allt livet ger, jag försöker så gott jag kan ju....



Borde nog lyssna lite på denna varje dag.

Har ju allt och ingenting. När nu jag fått en underbar katt som fyller mig med skratt
och värme. Så får jag problem med datorn. Bildskärms rutinen svarar inte.

Så nu vet Du varför jag inte kommer in till Dig så ofta.

Må så gott !
Tar en blogg om dagen.

Kram Mi
Ps. Titta in på Mi´s nya liv och se så förtjusande bloggutförande Babbi ordnat åt mig. Ds

1 kommentar:

  1. Morning på dig o Prinsen! Många år sedan jag såg djungelboken...
    Maxen du vet...han var frisk när vi hämtade honom på fredagen...natten till söndagen blev han sjuk...och han åkte hem på söndagen men då hade han redan hunnit smitta mig...Nu är det tänkt att vi ska hämta honom nästa helg igen...får väl se hur det går då!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera