Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

fredag 22 juni 2012

MITT TURNUMMER VAR 251

http://www.camping.se/templates/product____8.aspx?prodId=2594

Igår kom det.        



Där står det för 2 personer. Fick ett mail från en annan, att det gällde för 4+1 i en A-stuga.
Bästa att ringa dit och ta reda på fakta. Har ingen kompis men desto fler nätvänner. Så
nog hade jag kunnat fixa ihop 4 stycken som for dit .Bjuder på logi, en övernattning.

Vet inte själv hur jag ska ta mig dit,och när. Det gäller ett år till den 18 Juni 2013.

Nu har jag gjort min resa för i år. Måste ju smälta det jag upplevde i Älvkarleby den 17 Juni.

Enklast hade ju varit om jag fått burken med alla kulspetspennorna.Inte en fick jag.



Tack för att Ni fick mig till att vara med och tävla.Inte trodde jag att det skulle bli utdelning.
Nu börjar nästan tro på horoskop.



Fiskarna
Vecka 25 (18 - 24 juni)
Mjuka tongångar med vänskapliga handlingar bör du nu få i denna så trevliga vecka. Det kan betyda att du är synnerligen omtyckt. Men i kärlek ska du vara försiktig. Meddelanden av mycket god art kan du nu få i veckan. Det kan röra sig om ett fint erbjudande som du är värd. Du är sund och har bra idéer om hälsa så tro på dig själv. Det verkar som musik av glädje i din bostad den här veckan, och har du lyssnat till ett speltips så kan det vara så att du vinner en slant så vinst kan vara på väg.
Lyckotal: 4, 7, 10, 17, 33, 36, 45
Bästa lyckotal: 10 

Visst låter det positivt. Kanske har det vänt, att turen är på min sida   
livet ut nu.

6 kommentarer:

  1. Men wow! Grattis, så roligt! Du har ju ett helt år på dig att fundera över hur du ska göra :)

    Jag önskar dig en härlig midsommarhelg!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Grattis till en sån rolig vinst! Hoppas du hittar ett trevligt sällskap också!

    Glad midsommar till dej också. Hoppas solen lyser på dej!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt! Grattis! Själv har jag aldrig campat, men man kanske skulle ta och göra det nästa år :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis till den fina vinsten men nu blev jag nyfiken.Varför vann du?? Tävling eller?? Hur som helst är du värd det,kram!

    SvaraRadera
  5. Aha,nu såg jag pennorna,sånt är jag urdålig på,jag gissar alltid åt pipan fel,hahaha!

    SvaraRadera
  6. Grattis - en så´n tur du har. Något att se fram emot.
    Ha det fint och kram!

    SvaraRadera