Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

torsdag 14 maj 2015

VECKA 20 i MAJ MÅNAD

Mamsen är ute och flänger och far .Kommer hem efter en massa timmar.tycker jag det tar för lång tid, sitter jag framför ytterdörren så hon nästan trampar på mig, när hon öppnat dörren.Igår var hon hemma hos mig hela dagen, då känner jag mig trygg


I Tisdags var hon på Jordfästning.i Ljustes kapell. för en kär vän gått hädan i cancer. De hade känt varandra i 33 år .



SONEN HAR SKRIVIT EN SÅNG OM OCH TILL SIN PAPPA , SOM KOM TILL
HONOM EFTER HANS MAMMA OCH PAPPA SKILJT SIG. NÄR HAN VAR LITEN..
Nu hittar inte jag den jag menar så vi tar den här istället.


                                        Blå andetag. Musiken är helt underbar.













Före hon gick och när hon kom hem fick jag lite tröstegodis.










Den här dyra fina rosen skulle kastas ner på kistan i gravöppningen, men det kunde inte matte göra utan ger den till sonen och han tog den tacksamt. Matte känner honom också, inte bara för han är en kändis.
Hon lärde känna honom hemma hos hans pappa..i början på 1980-talet. (82 närmare bestämt i Augusti)

Hoppas du skriver en rad så blir matte glad.

Nospuss och tass från Prinsen på Kristi Himmelfärdsdag.




4 kommentarer:

  1. Hej Prinsen! Så du har en egen blogg. Vad kul! Förstår att det är tryggast när matte är hemma. Men vad bra att du finns när hon kommer hem från en begravning. Men var försiktig så hon inte snubblar över dig när hon kommer hem!
    / Lotta i Småland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå,det visste du .
      För att göra det lite mer spännande för oss djurägare och andra som älskar djur

      Radera