Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

lördag 23 maj 2015

PRINSEN TAR ALDRIG LEDIGT


ens när det blir helg.

Vad bryr jag mig om helger, inte ett skvatt, alla dagar är lika för mamsen och mig.

Nu har hon varit ute och flängt igen. ett par dagar efter pensionen kom.

Handlar hem mat åt oss, mest åt mig tror jag.


En del av det som Coop Forum har här i Södertälje.
Mamsen har börjat handla där för kattmaten är en tia billigare på vissa varor.





 På Coop har hon köpt jordnötter åt fåglarna, Där ligger jag och lurpassar och jäbbar åt dem.
Ligger  jag stilla törs de fram och äta, Men inte när mamsen står där.



Vill inte leka med den,vill inte den ska vara på mitt matbord.Ta bort den ...Klart jag gjorde det.

Tänk att få en Golden retriver för 20 kronor., Finns ingen hund bara katter, sköldpaddor Fåglar.
Igelkottar, Men dessa .är inget som jag kan leka med.




När mamsen var ung och hennes föräldrars boxer Sherry. Honom hade jag kunnat leka med.



Skönt att sitta här och vila mellan varven då jag håller koll på allt utanför.



Önskar alla en härlig Pingsthelg, så hörs vi snart igen.

Nospuss och tass till alla djurvänner.

                                                                    GLAD PINGST

3 kommentarer:

  1. Hoppas du hade en skön Pingsthelg med Prinsen. Trevligt inlägg. Är det bara den här bloggen du skriver i numera? Ibland hittar jag trevliga inlägg från dig på Google+ och kommenterar då, men där är jag själv inte så ofta. Ha en skön fortsättning på sommaren.
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Prinsen och vilka härliga inlägg han skriver.
    Ha det bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan !
      Ert år har gått och allt är precis lika bara en bokstav är ändrad i mitt namn z i stället för s, mig kvittar det, visslar lite, när hon ropar på mig,

      Vi har inte skrivit på bra länge. Vi mår bra lite överviktiga annars okej.
      Hej från Prinzen med matte Mi

      Radera