Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

fredag 22 november 2013

NYTT TILL NATTEN

Vad händer nu då, så här har jag inte sett det förut och jag får leka i den också.








Det var roligt en liten stund.

Gör inte mycket om dagarna, idag fast det regnar vill jag hellre sitta ute och jäbba åt fåglarna.


Vad arg hon blev mamma ,hon skriker för allt försvann. Titta här Prinsen, hör mitt namn, går
dit mamma fikar, när hon äter ska jag också det. Det finns mat åt mig på bordet, men det var inte det
hon ropade för att hon hittade det som hon skrev igår. Då gick jag ut igen.Att skriva klarar hon av utan mig.

Nej det gick inget vidare bra idag heller att få in några foton eller videos.
Nu när äntligen fick lite lust att skriva, då knasar det sig med blogger´s överföringar.

2 kommentarer:

  1. Det blir aldrig dåliga bilder på dig Prinsen. Och lyllos dig vilken säng att busa i.
    Förstår att hon blir arg när det krånglar. Det blir jag också. Då säger jag ord som du inte vill och får höra.
    Jag kommer snart och hälsar på dig igen jag ska bara flytta först men det tar inte lång tid förrän datorn är igång igen.

    Nosgos och kattpuss

    SvaraRadera
  2. Hej Prinsen

    Nu är jag igång igen. Fast inte full styrka ännu. Det är mycket plock med flytt. Men jag har en snäll dotter som kommer och strukturerar, som hon säger och packar upp som en galning. Jag hinner inte med.
    Har 14-15 kartonger kvar, men nu vet jag vad det är som är kvar, det var värre i början när jag inte visste var något fanns. Över 50 kartonger. För en person!!!
    Vet du Prinsen jag tror du struntar totalt i det här men jag ville bara säga att jag är här igen. Jag kommer snart och hälsar på dig igen. Har tänkt på dig när jag har plockat ska du veta. Ser bilderna på dig framför mig.

    Hälsa till mamma också, jag hälsar på hos henne också snart. Blir nog inte ikväll för nu är jag trött. Men du kan väl berätta det här för henne så vet hon ändå.

    Nosgos lilla Prinsen

    SvaraRadera