Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

onsdag 15 maj 2013

PÅ TOPP-HUMÖR

Hej !

Har fått till några fler video-snuttar. Hoppas Du gillar dom.



 Prinsen gillar att bli matad.


Min mat vill han gärna pilla på lite, Jag hann inte se att han la dit tassen. Det är kycklingen han vill ha.
Det fick han några bitar såklart.
Nu äter jag med makrill i tomatsås, det gillar han inte, så då får jag äta allt själv.

Hade ju köpt en ny sele och kopplet är från den första. Men den passar inte. Grannens dotter har
en kanin. Först skulle de få låna det. Men sa Du får behålla det.


Den slank in utan att jag behövde göra något. Minns inte riktigt vad det var.



Det kommer mera snart igen.

Du kan väl sätta dit en "kråka" så jag vet att Du varit här.
Tack för titten !

4 kommentarer:

  1. Det är Du och Prinsen, det ser man ju och så klart han ska ha lite av maten, den fine gossen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. ...och här sätter jag en liten kråka åt dig och din Prins:).
    Ni har gott sällskap av varandra, det märks bra!
    Önskar en fin torsdag!

    Karinkram

    SvaraRadera
  3. Så glad för din skull att Prinsen kom in i ditt liv! Synd bara på dom där jäkla odågorna som skrämmer honom!
    Bloggeriet...går på sparlåga!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  4. va mysigt ni har det,duoch din Prins

    SvaraRadera