Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

söndag 19 maj 2013

EN PINGSTDAG I MIN KATTS LIV

Många har fått för sig att min katt Prinsen  är min prins.

Min Prins mötte jag sommaren 1969 i Torremolinos som blev min man.
Tyvärr är vi inte gifta längre. Men han är och förblir min prins.
Jag förstår vad Du menar, men snälla ........förstå mig också.


https://www.facebook.com/photo.php?v=10201313272180629




Har inte tagit några nya videor, eller foton på min katt som jag kallar Prinsen och ibland Lille gubben  och Gulle, han lystrar till det han vill.Godis,  då kommer han springande.Så klart får han något då.

8 kommentarer:

  1. Fast det är nog ett sätt att säga att man förstår att han betyder mycket för dig..och så är det lite gulligt eftersom han heter Prinsen, att då säga att det är din prins.. Ingen menar nog att han är Mannen i ditt liv eller så :D. Min Larsa är min Prins helt enkelt för att jag älskar honom...därmed likställer jag honom inte med nåt Livs Kärlek.

    SvaraRadera
  2. Det finns många prinsar i våra liv:)
    Och en Prinskatt är också kärlek
    Pingstliljorna blommar hos dig ser jag
    ha det gott-kram
    Karin

    SvaraRadera
  3. Vill bara be om ursäkt ifall jag skrivit något olämpligt... inte illa menat i så fall.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kärt barn har många namn säger man ju, och det stämmer väl in på Prinsen. Ha det bra.

    SvaraRadera
  5. han mår bra din katt hos dej härligt!

    SvaraRadera
  6. Man kan ha många Prinsar, Mi....de kan betyda olika saker för en, så är det...Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. 1969 års prins låter som en prins! Men prinsar komma och gå i livet, eller hur! Och lilla pissen är ju för go som kommer till dig när du kallar! Fina pingstliljor!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Såsom många andra skrivit finns det många prinsar och prinsessor i ens liv. Jag har tre stycken prinsar och en prinsessa i mitt just nu. Många kramar från mig och Zarifa!

    SvaraRadera