Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

måndag 29 april 2013

TA EN TITT IN ...

Och  Inspektionen kan börja....


och fortsätta...


Felet jag gör är att jag pratar hela tiden, som om jag väntar på svar från Prinsen, men det får Du ta i
beräkning. och på så sätt behövs ju inga ord mer, Ett gott skratt får Du det är garanterat.
I början av vår bekantskap fick han inte vara i sovrummet, Då huserade han runt överallt på natten, lekte och hade hur kul som helst och jag fick inte vara med.

Nu sover han stundtals antingen på brädan eller i min säng. Men han kommer inte förrän han märker att jag somnat.

Du kan väl skriva ett par rader så jag får veta vad just Du tycker, så blir jag glad dessutom.

Kram  Mi

5 kommentarer:

  1. Haha! Jag ser att du har städhjälp i skåpen. Inte illa. Kram

    SvaraRadera
  2. :D. Sitter här och skrattar!
    Härligt sällskap som du har Mi!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min :)

    SvaraRadera
  4. Klart att du ska prata med Prinsen, det gör honom trygg :-)
    Kram fina Mi

    SvaraRadera
  5. Haha... du har tur som fick in Prinsen i ditt liv. Han är verkligen en helt underbar katt :) Och det är klart du ska prata med honom... Man ser ju att han trivs hos dig, så kärleken är ömsesidig :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera