Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

söndag 10 februari 2013

SÖNDAGEN 10 Februari o.Onsdagen 13 Februari

Och Du har  väntat länge på att jag skulle förmedla något nytt.
Jo jag kan tro det. Men inget nytt har hänt. Som är
intressant nog att skriva om.
Det blir mest på facebook som jag skriver dagligen.
Fast jag borde skriva här också.
Delar favoriter på en blogg från YouTube
http://parart222.blogspot.se
Inte alla känner till den.
Och Mi´s nya liv och det jag redan levt...
Kan ju bli för mycket borde kanske lägga ner en.
Barndomsminnen ligger i träda.
Men det är en annan domän.

Bildskärmsrutinen är fixad, fick gå ner till normaltext.
För mig är det myrskrift. Kan inte sitta långa stunder,
för då får jag ont i ögonen.

Virusvarningar ersattes. En vecka varje dag har jag fått det.
Adward Win 32 Prince Gong heter den . Och så har
jag Windows spy net som granskar genomsöker och tar bort allt
som inte hör hemma.



Förr var jag ute och surfade på allt möjligt.Men nu är jag mestadels
hemma. Då menar jag FB. Gmail, Blogger,Google+ ,Google, Picasa.samt det jag behöver
ha inom räckhåll.

Du som följt mig ett tag vet ju om min nye följeslagare. Som behöver lite
uppmärksamhet då och då så det blir inte lika långa stunder vid datorn.
Snart vill han ut och sitta där  en timme minst.

Tog bort videon, det var något galet, som gjorde att Du inte kunde se den, inte jag heller.

Ursäkta den något fladdriga tagningen, så svårt hålla stilla.Tur jag inte har en tid att passa.Tror
jag ska skaffa sele, så vi kan gå små promenader, kanske han uppskattar det. Aldrig haft en katt
som står ut med att sitta så där och bara titta. Kanske  precis som matte Mi ,gillar inte att studsa runt.


Tillägg Onsdagen 13 Februari . Idag fick vi "hemfridsbrott" grabbar som kastade stora kockor från gatan
genom nätet så det splittrades över hela trallen, klart Prinsen blev rädd och jag skärrad,arg,besviken grät,
lite ringde Wasaskolans telefonsvarare.Sedan gick de lös på köksfönstret också. Nu får det vara slut på
dumheterna.Känner mig sjuk av det, kan inte stå i mitt eget kök eller sitta på min balkong.Jag kommer att
ringa upp skolan i morgon igen.
Du får höra hur det går, tack för alla fina kommentarer.
Kram

2 kommentarer:

  1. Nu är jag på jobbet ....kanske därför jag inget ser på din film...
    Jag skulle bli skogstokig om jag var du! Jäkla snorungar som skrämmer Prinsen!
    Vi har bara en katt...men många grannar har också och vår Fia är tydligen intressant!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte heller se din film.

    Så synd!

    Kram, INgrid

    SvaraRadera