Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

måndag 28 december 2015

FY FÖR SMÄLLARE OCH RAKETER SAMT RÖKGRANATER

Skrev ju till hyresvärden detta.

Skärrade hyresgäster på Prosten Linders väg 51 i Geneta Södertälje.,någon slängde in en rökgranat/smällare så tjock grå illaluktande rök i hela trapphuset. G. och S och jag stod på nedre plan där jag bor.Och diskuterade vad vi kan göra.åt detta. Förr om åren låstes porten kl.15.00, nu är den som vanlig tid först kl.21.00. Mycket kan hända tills dess. Granne mittemot har en dörröppnare, så en Jul stängdes den inte för hon hade varit ute. Ska vi behöva vara rädda varje Jul och Nyår. Både djur och människor vill ju ha lite lugn och ro. Kan ju inte sitta i trapphuset och vakta.Tur jag har säkerhetsdörr,så de inte brakar igenom den. Nu önskar jag eder alla en fröjdefull Jul. Ville bara tala om detta. skedde vid 17.15.ca 23.12.15* så här skrev jag till Hyresvärden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar