Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

fredag 11 september 2020

PRINZEN ÄR VÄLMÅENDE

 Ovetande om den Pandemi som vi människor har att leva med.

Verkar inte lätta det minsta.

Går och handlar själv håller avstånd, har "smurfhandskar " blåa och spritar mig.

De flesta butiker har det. Torkar av scannern.

Det är bara Stora Coop som har den såspåsen som Prinzen föredrar. Lantz .

Även torrfodret är veterinär besiktat och har Coops märke. Han är bra i magen.

Har får allt han vill ha och han visar mig det. 

Första sommaren som jag inte matat småfåglarna. Så han har fått nöja sig att glo på duvorna på  

Till dem har jag kastat ut lite solrosfrön skalade ekologiska. Inte en enda blomma kom upp i år heller

för duvorna äter upp även de fröna. Sådde tre sorter på balkongen i en större urna. Endast sommarmalvan kom upp. Gräs till Prinzen har jag sått i perioder. 

Vi har vistats på balkongen han och jag i varsin campingstol, fick nya dynor av Sonia. 

Nu när det svalnat trivs Prinzen bäst,  




Ha en fin fortsatt September och Oktober  så skriver jag snart igen.

Nospuff o.purr,purr  😸😻🍁

Kram  💙💚💛🧡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar