Händelser i Vardagslivet med Prinsen

Hoppas något kan roa Dig.

onsdag 4 juni 2014

PRINSENS SOMMARNÄSTE

Här är det lugnt.
Och förkylt, inte jag men matte är det, hon snörvlar,hostar och fräser ofta i de små vita fladdrande pappren. Jag gillar papper men det ska vara tidningar lite hårdare papper, det kan jag tugga sönder till  små bitar som faller ner.

Vi har inte gjort något särskilt.

I två dagar "jobbade" hon både ute och inne.Då solen sken ute och nu regnade det väldigt igår.Men hon fixade så fint medan jag låg på en stol och sov.


Innan rensningen. Men efter tre timmar med några uppehåll blev hon äntligen klar och kunde kamma mig.


Hade gärna velat vara med därute, för grannens hund var det. Hon som skäller lika mycket som hennes matte gjorde förut på mamma.Så mamma blev arg och ledsen varje gång. Nu låtsas hon inte se henne.

I går när det regnade som värst drog mamma för så jag knappt såg ut inifrån. I morse drog hon ihop dom igen.


Hon har fått lov att ha några växter härute hos mig.Vi delar på utrymmet.
Ha en fin sommar, kommer snart med mera.
Tass,tass, och nospuss Buff,buff, matte hälsar-







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar